luni, 14 noiembrie 2011

pastile de fericire...

Ce-ar fi? Sa existe niste pastile care sa ne faca fericiti? Dar fericiti in adevaratul sens al cuvantului, nu falsa fericire, asa cum aduc drogurile sau stiu eu ce alte pastile...
Asa, in schimb, trebuie sa ne cautam, fiecare, propria reteta de pastila a fericirii...
Personal, am atat de multe retete... una se numeste Andrei, una se numeste Alexandru... alta se numeste dans, alta scris... citit (desi pastila asta aduce, uneori, tristete - depinde ce citesc)...
N-am stat niciodata sa analizez tot ce imi aduce fericire... Dar stiu ca sunt multe lucruri si multe persoane... Poate, cel mai important, e sa nu cautam fericirea... sa nu o asteptam... doar sa ne bucuram de ce avem in viata... si sa apreciem tot ce ne face sa zambim... si sa incercam sa zambim cat mai des...
uneori, simpla actiune de a zambi ne face fericiti...
so... let this be the first pill... zambetul. numai vazand cuvantul scris... ma face sa imi ridic colturile gurii...
Everyone should smile...
Din pacate, un studiu facut de niste cercetatori (probabil din America), spune ca, in ziua de astazi, zambim, in medie, doar sase minute pe zi, in comparatie cu anii 1950, cand lumea zambea, in medie, optsprezece minute pe zi...
Chiar si optsprezece minute pe zi mi se pare un timp foarte scurt...
Personal, cred cu tarie ca fac parte din persoanele care maresc media... Si sunt mandra de asta... :)

3 comentarii:

  1. 14 noiembrie 2011, era ziua mea, cristina, ai postat de ziua mea...si noi nici nu ne cunosteam atunci, habar nu aveam ca existam..sub soare..si ca peste ceva timp..vom avea ceva in comun..
    pot sa zic ca in ziua aia am fost o pacienta buna si mi-am luat pastila..am zambit muult..era prima mea aniversare cu Ruxi...
    si daca ar fi sa ma intorc cu inca un an de zile in urma...imi amintesc ca iar am zambit..aflasem ca sunt insarcinata..era chiar si confirmat de medic de vreo 10 zile asa...si am considerat ca este cel mai frumos cadou .
    in mod cert si eu maresc media ..asta de un an de zile incoace. nu-mi trebuie mult: un zambet de-al ei...ori o grimasa..ori un sunet..ori acum , cand ma striga cristalin"ma-ma".
    ori..cand gasesc o super surpriza in punga de pufuleti. ori cand savurez mar cu biscuit sau gris cu lapte, lucruri pe care le uitasem iar ea, fara sa faca un mare efort mi le-a amintit..
    ori cand ascult cate-o melodie care "unge" la suflet..
    ori cand descopar oameni cu care rezonez..
    soo, motive sunt, numai sa nu uitam de asta..

    RăspundețiȘtergere
  2. :)
    Hey! Abia acum am vazut comentariul tau... Asta pentru ca, nu stiu de ce, dar uneori nu primesc atentionare pentru mesajele de pe gmail... iar de verificat adresa, nu o prea verific... Nu imi vine sa cred.. Ca sa nu mai zic ca esti nascuta cu 4 zile inainte de Andrei, respectiv 11 dupa Alexandru... :) Si stii de ce am intrat astazi? Pentru ca, in urma discutiei cu tine, ceva m-a facut sa revin la blogul asta... si sa incerc sa il fac mai activ... :) So... thank you! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. da, stiu ce vrei sa zici..uneori ai atatea idei in cap, care vin repede, repede, si trebuie sa le pui pe hartie imediat,,pt ca altfel..fug la fel de repede. si ca simti nevoia sa le vezi scrise, concrete.. poate asa reusesti sa le intelegi mai bine. si sa le accepti mai usor.
    nu trebuie sa-mi multumesti ce s-a intmplat azi a fost o win-win situation. :)

    RăspundețiȘtergere