miercuri, 19 decembrie 2012

Avioanele

De cateva luni, locuiesc langa un aeroport. Nimic nu ar putea fi mai frumos pentru mine, pentru ca iubesc avioanele. Iubesc sentimentul pe care il am cand merg intr-un aeroport si urmez toate procedurile necesare pentru a ma imbarca, pentru a pleca spre un loc nou, oameni noi, aer nou, cladiri noi... si chiar daca sunt locuri in care am mai fost, niciun loc nu ramane neschimbat la nesfarsit.
Imi place golul pe care il simt in stomac cand simt avionul desprinzandu-se de pamant, mi-ar placea sa pot sa strig de fericire, atunci cand se intampla asta... Nu, nu pot face asta, pentru ca, probabil, ar fi interpretat cu totul diferit. In schimb, atunci cand vad un avion pe cer, ma bucur ca un copil mic.
Cand aud un avion trecand pe deasupra casei (si asta nu se intampla prea des, doar in zilele in care bate vantul tare), simt cum un sambure de bucurie incolteste in mine.
Cand merg spre serviciu, daca am norocul sa vad un avion trecand pe deasupra strazii, stiu ca voi avea o zi extraordinara. Azi mi s-a intamplat asa si m-am trezit tipand de bucurie in masina.
Serios, nu am nevoie de prea multe ca sa fiu fericita. Si am norocul ca zilnic, cineva, ceva, imi ofera macar o pastiluta. Pe care incerc sa o multiplic si sa o dau mai departe.
Uneori am succes, alteori nu, depinde mult si de destinatar.
At the end of the day, atitudinea noastra face diferenta. Intre a fi sau nu fericit.
Eu zic sa fim, pentru ca merita. Si meritam. :)  

2 comentarii:

  1. Iubesti sa mergi la aeroport si toate procedurile aferente, pentru ca fiecare calatorie e un drum initiatic. nu te mai intorci aceeasi, si nici nu vezi aceleasi lucruri, chiar dc mergi intr-un loc cunoscut, pentru ca da, totul se schimba. chiar ma gandeam la asta azi. cum se schimba totul..cum ne schimbam si noi, de-a lungul timpului. si cum ziceai ca suntem suma tuturor actiunilor noastre.asa e. ai dreptate. nu trebuie sa regretam decat ceea ce nu am facut. si mai cred ca esential in calatoria noastra prin lume este si sa gresim. da, pentru ca doar dupa o greseala recunoscuta si constientizata poti sa mergi mai departe si sa evoluezi.si doar dupa o suferinta mai mare sau mai mica poti sa simti bucuria mai bine. ........
    mi te si imaginez in masina...neaparat cred ca-ti canta ceva la radio.....si undeva ..pe fundal..in fata ta..un avion..ascendent spre cer.numai imaginea asta e plina de conotatii pozitive. si apoi vine un tipat de bucurie, ca o descatusare, ca o dovada, ca mai putem fi fericiti cu putin..nu trebuie sa vada nimeni..si poate daca ar vedea, sau ar auzi..ar interpreta gresit.........................................at at the end of the day...tot ce conteaza e cum punem capul pe perna. zambind. sau nu. si e doar alegerea noastra. cred ca din momentul in care intelegem ca viata nu e doar alb sau negru, ci o gama variata de culori, intre aceste doua non- culori, fericirea poate sa vina din lucruri marunte. si mai multe lucruri marunte..fac...o fericire mare...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am realizat, intre timp, de ce imi place sa calatoresc cu avionul... Am impresia, cand ma sui in avion, ca las in spate orice are legatura cu locul de unde plec si, de asemenea, nu sunt inca nici acolo unde urmeaza sa ajung. Asa ca, in avion, sunt foarte AICI si ACUM - ma simt plutind in ACUM, fara a ma gandi nici la viitor nici la trecut...

    RăspundețiȘtergere